Saturday 18 April 2015

Inlines.

Tjoho! Det är nästan 20 år sedan jag åkte inlines sist men jag kände för att damma av mina gamla trotjänare och lura med de stora grabbarna. Vi åkte därför och köpte varsitt par plus skydd till dem nu på eftermiddagen. Vi hade riktig tur och fyndade till rejält nedsatt pris. Killarna har stora fötter så det är vuxenmodeller som gäller numera så därför var det väldigt tacksamt att kunna köpa på rea. Väl hemma var det bara att dra på sig alla skydd plus hjälm och testa. Det gick ganska vingligt men oj så roligt vi hade! Blir till att åka mer redan imorgon.


Killarna vill ju inte vara med på bild tyvärr så ni får nöja er med mig :D Om det blir mycket åka av i sommar kanske jag uppdaterar mina skydd. Mina 20 år gamla var ordentligt klumpigare än killarnas... Jag passade dock på att köpa mig en ny hjälm som ju även passar vid cykling.

Det är sååå roligt att göra aktiviteter tillsammans med barnen :) Nu skall vi bara få med Mattias på banan också ;) Charlie klarar sig några år till ;) 


No comments:

Post a Comment