Monday 28 January 2013

Hungrig!

20130128_171937

Kom precis hem från jobbet och är superhungrig så jag gjorde mig den här lilla smoothien:

  • 6 bananer
  • 5 selleristjälkar
  • några nävar sallad
  • vatten

Gott, friskt, mättande och energigivande =)

Jag har idag invigt det provåkarkort som jag fått från Västtrafik. Detta innebär att jag tar bussen i 20 min och sedan promenerar 1.5 km till jobbet och när jag skall hem blir det förstås tvärtom. Det kändes jätteskönt idag! =) Ingen stress, bussarna går ofta så jag har ingen buss att passa, plus att jag får två sköna promenader. Om jag tar bilen en dag utan köer tar det ungefär 20 min men då får jag ju heller ingen skön promenad =)

2 comments:

  1. Gjorde banan, selleri, spenat, citron-smoothie imorse:) Du, en undran bara! Ser inte på bilden om bladen är bara sallad eller selleri också. Äter du bladen på sellerin om den är fin? Jag har hört så olika om det är farligt eller inte och därför alltid låtit bli att äta den. Kram /Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj så gott det låter! =) Nej jag äter inte bladen. Hört att det inte skall vara så bra heller så jag hoppar över =)

      kram Jessica

      Delete