Sunday 20 January 2013

Sköna söndag.

20121208_085223

Så skönt med söndag Ler Pojkarna är ute och leker i snön med några kompisar. De gräver grottor i snön och har otroligt roligt. Igår hade yngste sonen sitt födelsedagskalas och det hade vi på Laserdome. Båda mina älsklingar fyller år runt nyår. Den äldste 30 december och den yngste 4 januari. Så nu har jag en 11-åring och en 9-åring hemma i mitt hus. Stora grabbar!!! Igår kväll såg vi andra delen av Pirates of Carribean. Det är så roligt att kunna se sådana filmer tillsammans med dem nu. Idag skall jag ägna mig åt tvätt och hushållsbestyr och emellanåt är det så skönt tycker jag. Att få pyssla och vara närvarande i det jag gör utan stress. En härlig promenad hoppas jag också hinna med. Jag springer inte nu när det är så kallt som nu;  –10 och runt där. Då lufsar jag hellre i skogen. Jag gör ju dock min yoga varje morgon så helt försoffad är jag inte Blinkar 

Killarna gjorde sin egen apelsinjuice imorse precis som igår. Fint start på dagen. De åt vindruvor och flingor till frukost också. Själv höll jag mig till enbart  apelsinjuice och klunkade i mig 1.2 liter. Gott!!!

No comments:

Post a Comment