Saturday 31 December 2011

Nyårsafton =)

IMG_3334

När det gäller nyårsafton känner jag mig som en riktig tråkmåns =) Kvällstrött som jag är blir denna dag/kväll numera oftast en halvtrött väntan inför tolvslaget så att jag sedan kan gå och lägga mig =) Vi skall fira in det nya året med min makes bror med sambo och några vänner och jag är glad att min kvällspigge make har sällskap så att jag kan dra mig tillbaka efter tolv. Att gå och lägga mig innan dess finns inte på kartan, som fruktätare är jag redan annorlunda så någon måtta får det vara med avvikelserna *skrattar*. Men ack så skönt det vore att krypa till kojs vid 22 som vanligt och lugnt och stilla vakna till det nya året. Det kommer ju liksom ändå, oavsett om jag är vaken vid övergången eller ej.

Några nyårslöften har jag inte. Det brukar jag aldrig ha =) Jag lovade mig själv någon gång i höstas att jag skall bli mer fit än vad jag någonsin varit i mitt liv hittills. Det tycker jag räcker gott och väl =D 

Gott slut alla där ute! =)

No comments:

Post a Comment