Saturday 21 May 2011

Hampa och raw choklad.

Jag beställde hem varor för en tid sedan. Kände att jag behövde boosta mig med ännu mer nyttigheter:

 IMG_2331

IMG_2333

IMG_2332

Jag hade detta i min smoothie i morse och det var intressant att se hur mycket mer mättande det blev med Hampapulver. Jag tog dock ganska lite, bara 1 matsked till fyra glas. Jag kan nog öka på lite mer imorgon. Har dock hört från säker källa att man inte skall ta för mycket för då smakar det inte bra =)) Det intressanta med den Raw kakaon, som ni ser innehåller massor av antioxidanter, som inte förstörs tack vare att den inte upphettas, är att man inte alls behöver ta lika mycket som när man t ex använder ögonkakao. Kakao är förresten hostdämpande oxå. Varorna beställde jag på ClearLife.se.

No comments:

Post a Comment