Sunday 12 February 2012

Bränsle.

Idag har jag kört dubbla yogapass och varit ute och promenerat en timme (ja jag kan ju säga att jag ägnade en del av den timmen till att vända ansiktet mot solen =).

Det behövs bränsle för att orka vara aktiv och just nu sitter jag och njuter av en fantastiskt god smoothie.

20120212_150319

Först slängde jag i ett helt salladshuvud och lagom med vatten. Visst ser det läckert ut!?

20120212_150513

Sen i med lite bananer Blinkar I det här läget kör jag på “pulse” på blendern, dels för att jag inte får på locket ännu men även för att bananerna inte skall oxidera så snabbt.

20120212_150847

En limegrön godsak full av nyttiga byggstenar som min kropp kan använda sig av =)

Nu skall jag förbereda lite anteckningar inför mitt yogapass för mina elever på tisdag. Jag skall bland annat göra en meditation för hjärtat vilket jag tycker passar fint på alla hjärtans dag <3 Dessutom skall jag vika tvätt och tvätta.

Jag önskar er en härlig söndagkväll!

2 comments:

  1. Oj vilken läcker smoothie. Allt blir extra vackert fotat i rätt solljus.Försöker alltid fota i solsken och helst utan blixt även om det är mörkt inne för jag tycker det blir en värme i bilderna då.

    ReplyDelete
  2. Jag är absolut inget fotoproffs men solen tar ju fram det vackra i nästan allt =)

    ReplyDelete