Friday 10 February 2012

Fredag och nytt företag =)

Hej på er!
Idag är det extra härligt att det är fredag och framför mig ligger en helt orörd helg. Förra helgen var det yoga och något virus försökte däcka mig. Mina närmsta kollegor var sjuka så jag misstänkte att även jag var utsatt. I fredags förra veckan vid lunch var jag trött och kände att något var på gång i kroppen. Jag lade mig klockan 20 och kände mig lite halvskum under lördagens yoga men sedan blev det inget mer. Jättehäftigt tycker jag! Just nu har vi väldigt kallt och torrt här och många runtomkring mig är/har varit sjuka och jag hoppas att mitt numera starka immunförsvar skall fortsätta stå emot =)

Vidare har jag hunnit med att starta mitt företag, namnet är inte officiellt ännu eftersom jag inte registrerat någon domän. Företaget skall inrikta sig på yoga och coaching.

No comments:

Post a Comment