Saturday 29 October 2016

Oktober.

Jag tror att jag tycker att oktober är årets vackraste månad. Det är så otroligt vackert ute när alla träden står i brand. Magiskt. Idag har vi dessutom fått njuta av klarblå himmel vilket inte är så vanligt nuförtiden.

Jag började morgonen med ett intensivt Kundaliniyoga-pass följt av en meditation. Jätteskönt!


När de stora barnen är hos sin pappa brukar jag passa på att låna ett av rummen att göra yoga i. Jag hade ett eget yoga-rum tidigare men det är numera Charlies rum. 

Efter yogapasset gjorde jag en god juice. 



Sen gick vi ut i skogen. Både Mattias och jag älskar skogen så då är det extra mysigt att dela det med lilleman.





Vi hade äpple och bananer med, förstås :) 
Idag är inte bara en vacker oktoberdag utan även vår bröllopsdag. Fick en vacker bukett skickad till oss från mamma: 


En smoothie med frysta aroniabär från trädgården och egengroddade mungbönor, bl a blev det också idag. 




En härlig löprunda i skogen har jag också hunnit med. Men nu sover lilleman och vi skall titta på film! Ha en fin kväll! :)

No comments:

Post a Comment