Saturday 16 February 2013

Vårkraft!

Jag har sådana enorma vårkänslor! Detta trots att snön ligger vit på marken och temperaturen är under noll. Men vårfåglarna kvittrar för fullt och skvallrar om att våren står för dörren! Det är så  mycket jag vill göra och jag har så mycket energi och jag bara längtar efter att få ännu mer energi från våren och det ökade ljuset! I så många år har jag velat göra så mycket men inte orkat. Nu orkar jag allt det jag vill göra och känslan är hisnande!!! Idag skall vi iväg på lunch hos min mamma; Mattias och jag tar med det vi skall äta. Efter det hoppas jag hinna spela in en film till, annars får det bli i morgon. Har börjat kolla på mikrofon så att jag skall få till bättre ljudkvalité på mina filmer. Jag har över 16 000 visningar och 340 prenumeranter. Otroligt! Sen skall jag sätta ihop ett reklamblad för att utöka min yogaverksamhet. Jo, dessutom gör jag en helt fantastisk Kriya nu som är som gjord när man har mycket beslut framför sig och vill ha ännu mer målmedvetenhet och energi. Jag skall berätta om den i ett senare inlägg!

Och kom ihåg! Unna dig något idag!!! Och som jag brukar säga, att unna sig är INTE att äta något onyttigt. Det är att göra dig själv och kroppen en stor otjänst. Att unna sig är att göra något snällt mot kroppen som att dricka en grön smoothie, äta lite mer grönsaker, meditera, ta en härlig promenad o s v.

Ta hand om dig! Det är ingen annan som kan eller skall göra det åt dig! <3

No comments:

Post a Comment