Saturday 7 March 2015

Seg.

Nu har jag varit i min mammas lägenhet en sista gång. Det var några saker till som mamma ville ha och jag kunde inte riktigt släppa att jag inte hittat mina gamla Totte-böcker. Så jag kollade en sista gång i några lådor på vinden som jag hade trott innehöll brorsans gamla saker och tänk, där låg de! Jag har redan hunnit köpa en till Charlie men nu behöver jag inte köpa fler. Blir spännande att se om han gillar dem lika mycket som jag!

Jag passade på att ta lite bilder också. Bland annat på utsikten från mitt gamla tonårsrum. När jag bodde där fanns det gungor utanför. För mig finns det så många minnen från den här lilla plätten utanför mitt fönster.

Nu sitter jag i soffan med en smoothie. Det tar på krafterna sådant här. Men idag kändes det mycket mer okej att åka ifrån lägenheten och jag tror att jag har börjat landa i att det är dags att börja ett nytt kapitel.

Ikväll blir det mellomys med stora killarna!

No comments:

Post a Comment