Monday 16 March 2015

Ja här duggar verkligen inte inläggen tätt :) Idag har Charlie och jag varit och hälsat på min mamma på hennes äldreboende för första gången. Vi hade även välkomstsamtal med personalen som arbetar där. Mamma trivs jättebra och personalen är supertrevlig! Det känns så bra!

I bilen lyssnade jag på Richs senaste podcast och då börjar han med att berätta att han planerar att ha Fullyraw Kristina på sin podcast! Jag ser verkligen fram emot att höra dem prata. Rich har en förmåga att skapa magi med dem han talar med så det skall bli såå spännande att höra.

De stora grabbarna fick börja äta vid ca ett års ålder så jag köpte ett förkläde till Charlie som han skulle få i ettårspresent av Mattias och mig. Men igår fick vi ge upp, han vill äta själv NU! så förklädet packades upp tidigare än födelsedagen... (som är nu på fredag). Det blev ett ekologiskt förkläde av Franck & Fischer som jag beställde på Lapland Eco Store.


No comments:

Post a Comment