Monday 6 October 2014

Selfie.

Åsså bjuder jag på en soft selfie så här på eftermiddagen innan det är dags att styra upp smakis åt Charlie, middag åt killarna och så vidare.

Jag har haft en riktigt härlig dag i höstsolen. Joggingtur på morgonen(med Charlie i vagn) och en promenad med Charlie i vagn på middagsvilan. Inte svårt att komma upp i 10 000 steg nuförtiden. Jag har även plockat bort kläder som Charlie vuxit ur och nu är det dags att försegla kartongen med storlek 56-62.

Hoppas ni haft en bra måndag!

2 comments:

  1. Fina Jessica. Vi känner inte varandra, men jag har följt din blogg i tystnad i kanske två år nu. Senaste halvåret, till året, har jag slängt in någon kommentar hit och dit, men jag är nog definitivt den som läser, myser och sen fortsätter med mitt.

    Jag tycker att du har en jättehärlig blogg. Den är som jag skrivit tidigare "hemtrevlig", och det är alltid lika roligt att titta in.

    Jag har märkt en "mindre" förändring hos mig själv sedan jag började läsa din blogg, och det är att jag mer och mer känner att jag duger som jag är... Vilket ju inte är så litet... :) Jag har fortfarande en lång väg kvar att gå, men det är en riktigt härlig känsla.

    Du är otroligt inspirerande att följa. Du plockar fram det som verkligen är viktigt, i både stort och smått, utan krimskrams runt omkring. Och det är så skönt att följa någon som är "på riktigt", och som man kan relatera till. Det är underbart roligt att se bilder, som denna ovan, på en pigg och glad tjej, utan filter, utan "poser", som bara är. Mer behövs liksom inte.

    Sen jag började följa din blogg har jag:
    - lagt upp en Spotify-lista med bl.a. Snatam Kaur. Jag ÄLSKAR hennes "Mul Mantra". Denna listan lyssna jag på när jag behöver varva ner. Och jag känner verkligen vilken skillnad det gör.
    - provat att tvätta håret med honung. WOW!!
    - blivit nyfiken på Kundaliniyoga (ska kolla lite youtube-klipp).
    - fått upp ögonen för 80/10/10, och ser att det är möjligt även i "kalla Sverige".

    Jag vill helt enkelt rikta ett stort TACK (utan att låta för mycket av en stalker... haha...). Tack för att du tar dig tid. Du gör en stor skillnad, och fått mig att se på saker och ting på ett nytt sätt.

    Kram,
    Olivia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fina Olivia! Vilken fantastisk kommentar du skrivit. Jag blir så otroligt glad att du delar med dig och ger mig ett kvitto på att min blogg gör skillnad.
      Livet blir så mycket härligare när vi vågar vara sanna mot oss själva och inte klankar ner på oss med negativa tankar.
      Fortsätt vara Du och du skall se att du kommer bli ännu mer tillfreds med den du är. <3
      Varm kram
      Jessica

      Delete