Wednesday 29 October 2014

Gottesaker!

På morgonen idag var Charlie och jag och handlade ekologisk frukt och grönt på Fram i Göteborg.

IMG_4012

Charlie var genast framme för att undersöka godsakerna. Han älskar khaki som ni vet och så här såg det ut i lådan efteråt..

IMG_4022

Så här ser en cherimoya ut när den är mogen:

IMG_4020

Och så här ser den ut inuti:

IMG_4036

Det blev cherimoya och khaki till lunch för mig och smakisar av de samma för Charlie.

Rejält med grönkål köpte vi också:

IMG_4028

Jag styck-fryser den bladvis som ni vet så är det bara att ta fram och lägga i Vitamixen när jag vill ha!

Ekoblöjor köpte vi också. Jag tycker att både pampers och libero stinker när man öppnar paketen. Vad sjutton har de i våra barns blöjor!?

IMG_4034

Hoppas att ni haft en fin tisdag! Här har vi haft sol! Underbart. Hoppas på repris imorgon på vår löprunda.

No comments:

Post a Comment