Friday 14 December 2012

Styvmorderligt behandlad.

Hej på er! Min blogg har tyvärr blivit lite styvmoderligt behandlad den senaste tiden. Jag lägger lite mer fokus på FB och mina filmer just nu för jag når ut till fler människor den vägen. Idag var jag på lunch med en före detta kollega och en av mina bloggläsare. Det visade sig att en vän till min fd kollega hade hittat min blogg och visade den för fd kollegan som sa att henne känner ju jag. Vännen har tyvärr drabbats av cancer men har vid sidan av sin behandling valt att boosta sitt immunförsvar med bra kost. Min fd kollega undrade om han fick bjuda oss båda på lunch så att jag kanske kunde peppa vännen. Det visade sig att hon var riktigt påläst och ville verkligen “hjälpa till själv” för att stötta sin kropp i kampen. Jag blir så glad och lycklig av att veta att jag kan bidra till att kvinnor där ute vet att det finns hopp om livet. Hon fick låna några böcker av mig och jag tipsade henne om Kris Carr. Det är precis just av denna anledning jag bloggar. Jag vill så gärna kunna bidra till att fler kvinnor får ett friskare liv.

No comments:

Post a Comment