Friday 28 December 2012

Kommer du att äta 80/10/10 för alltid och saknar du inte kött?




De här frågorna får jag då och då och jag tycker de är jätteintressanta. Så intressanta att jag gjort en film om dem. Just nu känns 80/10/10 helt rätt för mig och jag har fortfarande mina två hemska lunginflammationer i färskt minne och jag vill aldrig mer ha så dåligt immunförsvar som jag hade för 1.5 år sedan. Frukt och grönt är perfekta boostare av immunförsvaret. Kanske kan jag i framtiden våga mig på en mindre strikt kost i form av lagad veganmat men jag är inte där ännu =)

2 comments:

  1. Hej Jessica!
    Har kommenterat dina inlägg lite då och då och har nu nästan varit helt low fat raw i ett halvår. Har precis börjat blogga så det vore jättekul om du ville titta in och kanske även tipsa om mig på din blogg? Så kan vi hjälpas åt att sprida ordet :)
    Kram Linda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Linda!

      Så härligt att du börjat blogga! Självklart tipsar jag om din blogg!

      kram kram
      Jessica

      Delete