Saturday 12 May 2012

Snart 8 månader!

Den 15 maj är det 8 månader sedan jag började äta enligt 80/10/10. Jättehäftigt ju! =) I dag skall vi kolla på alla som springer GöteborgsVarvet. Nja, kanske inte alla men några speciellt utvalda. Bla min härliga vän N och min svägerska. Båda dessa damer brukar ligga på 1h 50 min så de är väldigt duktiga. Det är första gången maken kollar på varvet för han tänker sig springa det nästa år. Jag är också grymt sugen men det är något som mina lungor får avgöra. 3 juni är det ett år sedan jag blev utskriven från min andra lunginflammation (jag hade två dubbelsidiga med en månad emellan vardera). Flåset har fortfarande inte “släppt” ordentligt men det är bara att fortsätta ge mig själv tid. Kanske plockar jag fram mina barefoot och börjar träna med dem. Jag har nämligen hittat ett jättebra program för att långsamt vänja sig vid dem och det kan ju passa för att ge lite variation i min löpträning.

No comments:

Post a Comment