Sunday 6 May 2012

Färdig yogalärare =)

20120506_130405

Bilden är tagen idag. En lycklig Jessica =)

Jag har fått min tenta i yoga godkänd och idag höll jag mitt så kallade elevpass inför hela gruppen. Jag har varit på alla obligatoriska utbildningshelger och jag missade bara två helger när jag var sjuk! =) I juni har vi avslutningsceremoni och får våra diplom men allt jobb är gjort nu. Känns stort och härligt. Det har hänt så mycket på mitt personliga plan under den här tiden så jag är absolut en helt annan person än när jag steg in i kurslokalen hösten 2010.

Jag öppnade mina bruna 4:15 i morse och lämnade min make i den varma sängen för att åka på kursens sista sadhana. Nu sitter jag och fyller på med energi med en god dateorade. Det behövs mycket energi en sådan här dag när båda huvud och kropp fått sig rejäla doser motion!

5 comments:

  1. Vad roligt :D Grattis!!!

    Kram Cathrine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Cathrine! =))) Hoppas allt är bra med dig!

      kram
      Jessica

      Delete
  2. Åh, bamsegrattis till dig, vad kul! Kram! /Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så mycket Martina =) !!! kram kram

      Delete
  3. Grattis söta Yogalärare! Kramis Annakarin♥

    ReplyDelete