Friday 16 July 2010

Yoga, löptur, Raw Food frukost och indiskt spa.

Äntligen vaknade jag utvilad vid 5-tiden i morse. Det var längesedan! Det fick bli en härlig yogastund och sedan en uppfriskande löptur i morgonsolen. Därefter oljade jag in hårbotten med sesamolja som jag lät verka innan jag åt en Raw Food frukost. Idag blev det bovetevälling med äpple, hallon, kardemumma och kanel. Inte träffat helt rätt ännu, jag tror vi skall prova en annan äppelsort!

Efter frukosten blev det hårtvätt med äggula. Ingen äppelcidervinäger-skölj idag efter som min älskling inte riktigt uppskattar den doften =)

Har precis fått två underbara böcker om svenska örter och indiskt spa som jag skall berätta om lite senare.

Nu dags att bättra på mitt D-vitamin förråd med en stund i solen. Självklar utan solkräm. Nej helt rätt, jag vill inte smörja in min hud med massa kemikalier i onödan och dessutom kanske riskera att inte bilda någon d-vitamin!

/Jessica =)

No comments:

Post a Comment