Thursday 10 August 2017

Jobb och hår.

God kväll!

I måndags började jag jobba igen. Det kändes overkligt. 5 veckor är en lång tid att vara ledig. Som tur är har många fortfarande semester så det har varit en långsam start vilket jag tror är bra. Jag har dock ett löfte till mig själv och det är att inte låta stressen ta överhanden i höst. Målsättningen är att må bra när julledigheten kommer. Vi hade enormt mycket att göra i projektet förra året och jag var väldigt stressad vid jul. Inte bra. Jag funderar på att lägga in påminnelser i kalendern för att känna efter så att stressen inte har tagit överhanden. Det är ju lätt att det kommer smygande.

Tänkte jag skulle visa er resultatet av min henna-färgning i helgen. Jag är riktigt nöjd. Här visar jag hur det såg ut före:


Och efter:


Jag är väldigt nöjd med resultatet. Så det var värt allt kladd :) Dock behöver jag bara använda 1.5 påse nästa gång för jag hade en hel del färg över.

No comments:

Post a Comment