Saturday 21 September 2013

I love eco.

organicDress

Jag älskar ekologiskt och jag har bestämt mig för att försöka att endast köpa ekologisk kläder i fortsättningen. Allt jag äter är ekologiskt, förutom vissa undantag. Jag vill inte vara en del i ett samhälle som förgiftar vår värld. Oavsett om det sker långt ifrån mitt hem. Vi har ett gemensamt ansvar för planeten och jag vill ta mitt ansvar här och nu. Eller som jag brukar säga: jorden kommer alltid att klara sig. Det är vi människor som ligger risigt till. Jo, det är dyrare med ekologiskt men vi behöver lära oss att bra saker kostar. Klänningen på bilden är båtringad och kortärmad men då hösten smygit sig på är det skönt att ha en polotröja under. Jag har köpt den på Earthnmore.com.

2 comments:

  1. Åhhh vilka kläder de har! :D Jag har hittat några favoriter som jag tror att jag ska önska mig av tomten i år :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visst är de fina!!! Jag har beställt 3 klänningar och är jättenöjd :)

      Delete