Friday 14 November 2014

Fredag eftermiddag.

Så har det börjat skymma och de stora killarna är hemma sedan ett par timmar tillbaka. Underbart att ha dem här igen! Mattias kommer hem runt halv sex och det skall bli skönt att ha någon att dela ansvaret med i två dagar. Det är liksom skönt att kunna gå på toaletten utan att behöva ta med en liten skatt varje gång t ex.

Bilden är från i morse efter löprundan. Nej jag sprang inte i tröjan jag har på bilden men jag brukar snabbt byta om till torra kläder på överkroppen om jag inte hinner duscha med en gång. Ibland är det en liten sötnos som vill ammas innan mamma duschar :)

IMG_4221 

Jag ser allt lite trött ut och det stämmer. Nu har det inte blivit någon meditation på två dagar då Mattias varit borta men imorgon så! Det ser jag fram emot!!!

Trevlig helg!!!

No comments:

Post a Comment