Monday 6 August 2012

Aj!

ont

Min härliga löprunda slutade abrupt idag med att jag snubblade på en sten. Jag är väldigt förtjust i mina korta shorts men idag hade jag behövt vadderade långbyxor! Hjälp vad man kan slå sig om man ramlar på grus. När jag kom hem hoppade jag i badet för att få bort så mycket smuts som möjligt från såren och det största såret, det på låret som ni ser på bilden, har jag lagt en kompress på och lindat. Nu känns det väääldigt bra att jag äter lättsmält frukt så att kroppen kan fokusera på att läka istället för att städa efter mat som den inte vill ha =) Lite retligt det hela för jag har kommit igång så bra med löpningen men snart skall jag väl vara igång igen…

2 comments:

  1. Men ajajaj, stackars dig:) ser ut att göra riktigt ont:(

    Många läknings kramar från cathrine.

    ReplyDelete
  2. Nej! Aj aj aj, ser inte skönt ut:( Jag hoppas att det läker ihop riktigt fort! Kram!

    ReplyDelete